Pretraži postove moga bloga

Ebay kupnja odjeće

Dakle, krenimo... kupujem razne pizdarije preko ebaya i sad sam ja, bedak odlučio provjeriti kaj ima od markirane odjeće... i nađem ja Ray Ban naočale, Armani majicu, i oriđiđi Starke.... kupim ja to .... debil... i nakon čekanja, dođe roba... međutua, malo faliana... naime, majica mi je premala, Ray Ban naočale su malo lažnjak, a starke poderane.... Dakle, odlučio sam da ako dobijem 1 dobar 2 kriva, nikad neću kupovati, a da je bilo 2 dobra, jedan krivi, nastavio bi kupovati... ali ja sam dobio sve nevaljalo... zaključak? Nikada ne kupuj odjeću, obuću i acc markirano preko ebaya... totalno razočaran, vračam se na kupnju tehnologije i pizdarija preko ebaya, to se ipak isplati....

Ali ne bi se samo osvrtao na to da ne kupuj robu preko neta, nego, sjećate li se kataloške prodaje?... recimo moja mama je dok smo bili mali staaalno kupovala iz nekermana i stalno smo imali ''haljinice'' od majici.. ma dok ti ne probaš i dok ti ne vidiš ono kaj se tebi svinja, bolje nemoj niš kupovati....kaj ne?

Nema komentara:

Objavi komentar

najzanimljivije