Pretraži postove moga bloga

Dizajner tjedna: Stjepan Čuka


Ovog tjedna smo izabrali Stjepana Čuku za dizajnera tjedna, te sam ga zamolio na mali razgovor, na koji je on pristao. Evo kako je prošao razgovor

1. puno se pojavljuješ po revijama, a zadnje što sam vidio tvoj rad bilo je na Modnom Ormaru. Smatraš li sebe uspješnim dizajnerom?


Da moglo bi se tako reći. Ja volim da moj rad govori o meni i finalni sud prepuštam onima koji su najvažniji a to su klijenti s kojima i za koje radim te koji mi dolaze sa svojim željama. Biti uspješan je jako širok i općeniti pojam, no mogao bi reći kako sam zadovoljan do sada kako se situacija razvija te sve ide po planu jednom većem i dugoročnijem koji sam si zacrtao još kao srednjoškolac.
Do danas sam naučio mnogo no svaki novi dan je novi izazov pa tako i svaka nova prezentacija je nova kreativna priča koja me pokreće da radim još više i bolje.

2. Baviš se isključivo muškom modom. Misliš li možda u budućnosti raditi i žensku odjeću?


Profilirao sam se kao dizajner muške mode jer kako i sami možete primjetiti nije nas puno koji dizajniramo za muškarce. Paralelno sam radio ženske modele i još uvijek radim, no to su više bile klijentice koje su dolazile i javljale se sa narudžbama.
Odnedavno sam i javno prezentirao ženske modele tako da ćete od sada imati prilike vidjeti i pokoji ženski komad unutar cijele kolekcije, no baza i dalje ostaje na muškoj modi.


3.Koji ti je nastup i gdje ostao u dobrom sječanju?


Teško mi je izdvojiti sad jedan nastup. Meni je svaka prezentacija jednako draga a svaka nova nastojim da bude još zanimljivija od prethodne. Kreativa u meni nikada ne spava tako da već sada su osmišljene nove kolekcije koje će uskoro zaživjeti.

4. to svakako jer tvoje kreacije zadivljuju publiku i širu javnost iz nastupa u nastup. Što te inspirira? iz ćega crpiš ideje?


Prvenstveno najveći inspiracijski elemnt i pokretač prilikom stvaranja i kreiranja modela mi je glazba. Iz nje crpim najviše ideja. Mogao bi reći da o šarolikosti glazbe ovisi i jačina kolekcije. Do sada sam imao različite inspiracijske motive no u zadjih nekoliko kolekcija mi je baza street kultura urbanih ulica Londona koju sam na sebi svojstven način ponudio široj javnosti. Kako sam već rekao kreativa u meni nikada ne spava tako da mi je teško to sad sročiti u nekoliko rečenica.

5. Modni uzori i planovi za budućnost?


Jako cijenim i volim pogledati rad Viviene Westwood koja mi je najveći modni uzor,njen rad je živa energija pretočena u svojevrsno buntovništvo u stvaranju odjeće a opet u sukladu sa zakonima ulice te svakodnevice kojom smo okruženi.
Izdvojio bi još i velikog umjetnika u svijetu mode McQueen-a koji danas nažalost više nije među nama te iznimno cijenim rad mladog londonskog dizajnera Garetha Pugha koji pak sa svojim modnim izričajem skulpturalno gradi pojedini model rušeći modne zakonitosti tako da njegove kolekcije obiluju odličnim art komadima. Planovi za budućnost su veliki isto kao i ambicija koja me pokreće iz dana u dan. Za sada vam samo mogu reći kako je u jako skorom periodu u planu Njemačka već nakon nove godine a tamo na jesen iduće godine i London. Velika Britanija je destinacija u kojoj se vidim u bližoj budućnosti te sada momentalno radim na tome kako bi ostvario i taj cilj koji sam si postavio.

eto... Stjepane hvala ti ljepa, i držimo ti fige da uspiješ....

Ako još niste pogledali kreacije našeg Dizajnera tjedna možete to ućiniti na http://www.stjepancuka.com
(MSbyMB:)

1 komentar:

najzanimljivije