Pretraži postove moga bloga

Dizajner Tjedna: Andrijana Subotić Pjajčik


Ovog tjedna sam izabrao dizajnericu, koja me stvarno oborila s nogu svojim kreacijama. Radi se o Dizajnerici i vlasnici modne ordinacije Etna Maar, Andrijani Subotić Pjajčik, koja je rodom iz Vinkovaca, a trenutno živi i stvara u Zagrebu. Nastupala je naModnom ormaru, Cro a Porteru, Etnokreacija Vinkovci i td...

Ulovila je malo vremena i za moju stranicu, te sam joj postavio par pitanja.

Tvoj rad je do sada viđen na mnogim revijama, te mogu osobno potvrditi da svaki put ostaviš publiku bez riječi. Kako ti doživljavaš svoj rad i dizajn?

Moj rad i moj dizajn je moj lifestyle 7 dana u tjednu , 24 sata na dan... to sam ja, skupa sa svojom malom obitelji.Moram priznati da njima nije lako jer su i oni indirektno uključeni u moj posao...

Smatraš li sebe umjetnicom ili dizajnericom?

Ja sam dizajnerica sa umjetničkim pristupom modi od kojeg pokušavam napraviti posao... tj. komercijalizirati svoje proizvode široj javnosti...


Najbolje iskustvo koje ti je ostalo u sječanju?

Putovanje u Australiju i Novi Zeland gdje sam prezentirala svoj rad 1998. godine.... :)


Svaka tvoja kreacija prića priću za sebe. Odakle crpiš inspiraciju?

Rodi se ideja i tako stvorim priču, a iz nje nastane kolekcija..
inspiracija je posvuda.......

Uzori i planovi za budučnost?

Ma puno dizajnera i kolekcija koje me oduševe svakom novom sezonom, ali trenutno mi je super Rick Owens,
planova je puno ali step by step...

Andijana je također dodala kako joj je u zadnje vrijeme draga izreka ''CILJAJ NA MJESEC ČAK I AKO PROMAŠIŠ ZAVRŠIT ĆEŠ MEĐU ZVIJEZDAMA''

Eto , Zahvaljujem se Andrijani, koja je izdvojila malo vremena i nadamo se da ćemo još pisati o njoj.
želim joj svu sreću... pa ipak je ona naša dizajnerica tjedna :)

MSbyMB

Nema komentara:

Objavi komentar

najzanimljivije