Pretraži postove moga bloga

Manekenka Tjedna: Ivana Kolutac

Početak nove godine je idealno doba za poćeti nešto novo, tako sam odlučio izabrati novu manekenku tjedna, a ona je mlada Ivana Kolutac koja nam dolazi i Osijeka. Mladu manekenku sam imao prilke upoznati na Etno Reviji u Vinkovcima te na vinkovačkim jesenima. Nastupala je po još mnogim mjestima, a samo joj je... ups, ne smijem reći. :) Samo ću reći da je jako mlada....
Kaže da se voli družiti sa prijateljima te voli manekenstvo. Za sebe kaže da je lijena, ali da je i jako iskrena,te naglašava da je ponosna što je takva, jer danas nema puno iskrenih ljudi. E kakve li je samo sreće njen dečko, kad ima tako iskrenu i lijepu djevojku.
ulovila je par minuta za mali razgovor za modni svijet....

Zadnji nastup gdje sam vidio da nastupaš bilo je na otvorenju modnog studija Gordane Novačić. naravno bilo je tu još nastupa. Smatraš li sebe uspješnom manekenkom?

za svoje godine se ne smatram uspješnom manekenkom, jer dosta je toga predamnom...a biti uspješan moraš imati vrlo široko iskustvo da bih se tako nazvao...nadam se da ću se jednog dana moći i ja tako predstavljati, no trenutno ne...smatram se prosječnom curom i manekenkom koja uživa u svom hobiju, nadam se kasnije i poslu



koliko se baviš manekenstvom i dali se misliš baviti time i u budućnosti?

manekenstvom se ne bavim rijetko zbog škole i ostalih obaveza, no kad god mogu rado sudjelujem u modnim revijama...naravno da bih se i htjela s time baviti u budućnosti ako budem uspjela u ovome

mi ti držimo fige, a koji ti je najbolji nastup ostao u sjećanju?

ne mogu izdvojiti jedan od njih, jer svaki je bio na svoj način dobar čak i najbolji...imam za sada premalo iskustva da bih mogla određeno reći...nadam se da će biti toga još pa ću moći sa sigurnošću odgovoriti na ovo pitanje.


Imaš li modne uzore?

nemam uzor za sada, jer tek sam ušla u ovaj svijet manekenstva i mislim da je prerano mi za govorit tko mi je uzor...još moram shvatiti što točno želim od ovoga i koji mi je željeni cilj u životu mene kao manekenke



ima li nešto što te nisam pitao a trebao sam...... ???

mislim da nema da si sve prošao, ali možda da eto kažem da sam dvaput završila tečaj za manekenku...i da sam više sigurnija u sebe kroz sve ovo što prolazim u ovome svijetu, točnije ljudi me nekako drugačije doživljavaju na bolji način, što mi daje još više samopouzdanja

eto, hvala Ivani na ovom krasnom razgovoru, te se nadamo da će i ona uspijeti u modnom svijetu...


MsByMb

Nema komentara:

Objavi komentar

najzanimljivije