Pretraži postove moga bloga

Manekenka Tjedna: Albina Perić


Za ovaj tjedan sam izabrao mladu manekenku, Albinu Perić, koja nam dolazi iz Slavonskog Broda. Kaže da nije prijavljena niti u jednu agenciju, radi samostalno, kao i naša Amar iz prošlog tjedna. Vidjeli smo je na ATP turniru u Umagu, gdje je bila izabrana za prvu pratilju miss Hostesa. Također, pojavljivala se po nekoliko reklama gdje je bila foto model. Vedra, vesela i druželjubiva Albina, ponekad nestrpljiva, bavi se manekenstvom iz hobija, te se voli rolati i izlaziti. Izlaziti vole svi, ali naša Albina ne ide sama van, jer ju uvijek prati njezin dečko s kojim je već godinu i pol, te je sretno zaljubljena.

evo kako je prošao razgovor sa Albinom....



Koliko se baviš manekenstvom i dali voliš taj posao?

Manekenstvom se bavim 3 godine, i jako volim posao modela. To me čini sretnom, jer se volim družit ljudima, i volim biti u svijetu mode.


Smatraš li sebe uspješnom manekenkom?

Pošto je meni trenutačno manekenstvo samo hobi, smatram da sam relatvno uspiješna i da jako dobro odradim svoj posao, ali ipak mislim da se ne mogu ravnati sa poznatim manekenkama, jer je iza njih puno duža karijera i medijski su eksponirane.


koji ti je manekenski posao bio najbolji i po ćemu ga pamtiš?

Smatram da sam svaki svoj manekenski posao veoma dobro odradila, ali najviše mi je u pamčenju ostao ovogodišnji ATP turnir u Umagu, gdje sam osvojila lentu prve pratilje, na izboru za miss hostesa, ali sam se uz to sve jako zabavila sa prijateljicama.

Čestitam, ali kada ti je to toliko krenulo, dali se vidiš u manekenstvu i u budučnosti?

U budučnosti bih se voljela bavit manekenstvom, i voljela bih da mi manekenstvo iz hobija pređe u posao. To me čini sretnom... Volim ovaj posao.

Eto, bilo mi je drago i ugodno rszgovarat s tobom, ima li nešto što mi nam htijela reć?

I meni je bilo drago, nadam se da će toga biti još, ali za sada to je sve. Hvala ti.


I mi se zahvaljujemo na ovom razgovoru, a mi Albini želimo uspješan rad u svijetu Mode......

MSbyMB

Nema komentara:

Objavi komentar

najzanimljivije