Pretraži postove moga bloga

Maneken Tjedna: Dino Lenger


Kako je došla nova godina, tako i razni noviteti na mojoj stranici, te sada po prvi puta imam muškog manekena, koji nam dolazi iz Osijeka, a zove se Dino Lenger. Školuje se u Ekonomskoj i Upravnoj školi u Osijeku. Nastupao je na Dreft Fashion Weeku i Zagrebu, na Fashion Incubatoru u Osijeku i drugim revijama. Voli plesati i pjevati, a za sebe kaže da je lijen i ponekad neodgovoran, ali je iskren, otvorena osoba i druželjubiv. Za ljubavni status nam je rekao da je tajna. Mogao si reći da si i tajanstven :)
ulovio je malo vremena te sam mu postavio nekoliko pitanja...


Tvoj zadnji nastup gdje sam prisustvovao, a ti nastupao, bilo je na Dreft Fashion Weeku. Naravno, bilo je tu još nastupa. Smatraš li sebe uspješnim manekenom?

Ne, tj. ne mogu se još smatrati uspješnim manekenom, jer da bih postao uspješan maneken potrebno mi je još jako puno rada. Manekenstvo mi je još uvijek samo hobi, i ovo do sada što sam uspio ostvariti je uistinu uspjeh za mene, ali ostvarujući jedan cilj postavljate si drugi, tako i ja. Još jako puno ciljeva je predamnom da bih dosegao svoj uspjeh.



Voliš li raditi taj posao ili ipak imaš neke druge planove za budućnost?

Naravno da volim raditi ovaj posao, i svaki svoj posao odradim sa što većom profesionalnošću, trudim se ispraviti ono što ne valja ali opet iskoristiti ono već prije naučeno. Upoznaješ nove ljude, stvaraš nova prijateljstva u Hrvatskoj i ostatku svijeta. No uvijek postoje i drugi planovi za budućnost. Planiram upisati fakultet i uspješno ga završiti nakon toga bih volio da manekenstvo već postane moj posao, a ne samo hobi.



Koji ti je od nastupa do sada ostao u najboljem sjećanju?

U najboljem sjećanju mi je do sada ostao definitivno Dreft Fashion Week u Zagrebu, gdje sam reviju nosio za dizajnera Tonija Rica. To će mi biti jedno nezaboravno iskustvo, gdje sam upoznao jako puno novih, mladih i ambicioznih ljudi, sklopio nova prijateljstva, i ostvario jedan od svojih ciljeva.



U kakvim si odnosima sa ''poslodavcima''? Jesi li zlopamtilo?
Kroz dosadašnja iskustva nisam imao problema sa poslodavcima, a i jako brzo opraštam tako da se ne smatram zlopamtilom.



Ima li možda nešto što te nisam pitao a trebao sam?

Uvijek postoji to nešto što me nisi pitao, a mogao si... ali sada da postoji neko pitanje na koje bih ja jako htio dati odgovor nema, ili ga se trenutno ne mogu sjetiti. Hvala!



Hvala i tebi Dino, a nadam se da ćeš i uspjeti u Manekenskim Vodama.... mi ti držimo fige....





Nema komentara:

Objavi komentar

najzanimljivije