Pretraži postove moga bloga

Dizajner Tjedna: Robert Sever


Pokloni za blagdane i novu godinu koje sam želio i nisu mi se baš ispunili. Šteta, pa sam odlučio svoje želje ostvariti sam. Eto želio sam da mi na mojoj stranici gostuje Robert Sever.... i zamislite ovo.... ostvarilo se. Dragi moji čitatelji, predstavljam vam jednog i jedinstvenog, umjetnika modnog svijeta, koji svoj rad predstavlja na fashion.hr-u svake godine, gospodin Robert Sever. Sa velikom tremom sam mu postavljao pitanja, te kasnije kad sam pregledavao svoja pitanja, shvatio sam da sam imao toliko grešaka, da se pitam kako je uspio to i pročitati. No sve jedno, neću vam pokazati gdje sam pogriješio. Evo razgovora u najboljem svijetu.

Zadnji nastup na kojem sam bio i vidio vaše kreacije,a koje su me oduševile u potpunosti bilo je na Dove Fashion.hr.Naravno bilo je tu i drugih veličanstvenih nastupa. Kako vi gledate na svoj rad? Smatrate li se uspješnim?

Svoj posao jako volim, i smatram se vrlo sretnim da mogu raditi ono što uistinu volim, a da pri tome i ostvarujem zadane ciljeve. Mislim da velika količina projekata u modi, ali i u drugim segmentima kreativnosti i dizajna govori o uspješnosti branda, pa mislim da se mogu smatrati uspješnim.



Koji nastup vam je ostao u najboljem sječanju?

Ne bih mogao izdvojiti ni jednu kolekciju posebno, ali ako bi baš morao, onda bi to bila posljednja kolekcija „Marija“ koja je bila inspirirana stilom moje mame, kojoj je kolekcija i posvećena.

Recimo da je to bila najosobnija kolekcija, pa ju možda baš zbog toga i posebno volim.



Vaše kreacije me zadivljuju iz kolekcije u kolekciju. Odakle crpite inspiraciju?


Sve je inspiracija i inspiracija je svuda! Smatram da je dužnost kreativca da istražuje razne sfere i razne grane umjetnosti , kreativnosti...ako je tako onda je inspiracija stvarno dostupna.

Najveća inspiracija je znanje!


Tko su vam uzori? Imate li planove za budućnost?

Uzori su mi svi oni ljudi koji žive svoj san i koji pošteno i teškim radom dosežu svoje ciljeve-bez obzira što oni radili u životu.

Divim se hrabrim i iskrenim ljudima!

Planova za ovu radnu godinu ima jako puno, prije svega 3 kolekcije Robert Sever branda, te 2 kolekcije torbi koju radimo u kolaboraciji sa brandom „San Peter „ iz Ludbrega!



Nova je godina te novi modni izazovi pred vama. Gdje će te nastupati? gdje da vam se nadamo?

Prezentiramo kolekcije jedino i isključivo na Fashion.hr-u.

Vec smo nekoliko sezona vezani za tu manifestaciju, i kako ju smatramo apsolutnim vrhom u hrvatskoj modi-ostajemo i dalje dio te „modne obitelji“.



eto, zahvaljujem se Robertu Severu na ovom razgovoru, nadam se da nije što zamjerio. :)

a njegove kolekcije možete pogledati na http://www.robert-sever.com/


MsByMb :)


Nema komentara:

Objavi komentar

najzanimljivije