Pretraži postove moga bloga

Cro A Porter 2011

Pa, odakle da poćnem. Hvala Bogu što sam u četvrtak imao prijevoz do West Gatea, jer fkt. oni koji nemaju auto, ja neznam kako uspiju do ondje doć. U principu, nikako. Dakle auto ili niš od posjeta WG. Prvi minus ko iz avijona ( nije prva godina, oćigledno ne vide problem). Druga stvar, totalna neorganizacija. Na ELFS-e nisam ni upao, jer karata je bilo više nego mjesta za sjedenje, a stajanjem samo gubim osjećaj da popratim novu trendi kolekciju. No u svakom slućaju, nije mi žao, opet sama pojava Jelene Rozge okrenulo mi je želudac. ELFS-i očajni ste, dajte neku drugu foru... ajd dobro, čapare su me pozitivno iznenadile. Ali da nije bilo Jelene, dobili bi duži komentar, ali zato, samo toliko.

Nakon toga neviđenog JELFS-ovog programa, JEDVA upadamo na reviju, da znate di smo sjedili, izgubili bi volju. Uglavnom, počinje revija Linee Exkluziv, koja je opet bila dosadno duga, ali ok, vidlo se zanimljivih modela. Cifovi u strku uopće nisu loša ideja. Imaš kapput koji je na momenat dug, a ako ti dosadi, skineš donji dio i imaš kratku jaknu :).

Nakon toga, netko je prošao pistom nisam mi primjetio tko.

Nakon Nećega, dolazi Etna Maar, koja je ostavila super dojam. Krzneni kaputi i kožne haljine, sa šal haljinama... ma joj sve zakon.... kaj nisu možda jakne na opak bile? nema veze, to valjda tak mora bit. Ma uglavnom sve 5 :) Jel se to ona malo zdebljala ili .....? Neću gurat nos :)

Arileo..... super roba :) Neću pokvariti .... samo da je sve bilo super....

Aleksička, neeeeee........ poštrumfala si se, mislim da si pretjerala... jakne su super, ali boja... kaj im nije bilo dobro?

Boris Pavlin..... bogatstvo materijala zavjesastog uzorka mene su OPČINILI ROGOVI.... daj mi objasni ČEMU!!!!! 

Eto, moj posjet reviji bio je koban, skoro razočaran, ali opet, bilo je ok. Preživio sam. O gamadi prvog reda neću ni govoriti, da samo znaju kako je lijepo vidjeti reviju iz zadnjeg reda, ne znaju što propuštaju :)
Do godine, nadam se boljoj organizaiji i , kreatori, malo više mašte, pa neće valjda neki ZIGMAN, koji nije za modu nego da vodi vodoinstalacijske posove, da zatvara show i dobije najbolje kritike. Znam da bi mladi kreatori trebali stupit na snagu modnog svijeta, al nemremo baš svašta pustit da kreira, Zigman, daj se povuci. Ivan Mann je odradio svoje taj čovjek zna svoj posao. Nisam bio na reviji, vidio sam video i slike, Zanimljivo, pogođene boje, vuklo mi je da je inspiraciju čupao iz 2. Svijetskog, ali to on sam zna :) Uglavnom sve pohvale. Ove druge ne želim komentirati, bilo bi me previše sram kvariti reputaciju svog bloga :)


PS: Pusa Dori K. koja ih je sve zasjenila na reviji :) Haljina ti je divno stajala :) Pusa :)

Nema komentara:

Objavi komentar

najzanimljivije