Pretraži postove moga bloga

Moda u sportu


Sve više danas dolazi do izražaja odijevanje na javnim mjestima poslovnih objekata. Hoteli, kuhinje, restorani, trgovine, pa čak i smetlari. No budući da u zadnje vrijeme vozim bicikl ( i vjerujte nije mi lako :) primjetio sam kako mnogi biciklisti komentiraju svoju opremu koju koriste dok voze bicikl. Majica mora biti posebna, sa UV zaštitom, hlače moraju imati uloške bla bla bla.... ali opet estetski izgled je broj jedan. na koji je način oslikana? kakav je kroj? Naime, meni ta odjeća izgleda malo smiješno, budući da ocrtava svaki dio vašeg tijela...
Uostalom to valjda mora tak biti. Iskreno, ne razumijem se u to. Ali, opet, malo sam istraživao po netu i forumima, pa sam dokučio da zapravo ta roba nije osmišljena da bude estetski super,već da ima neku svrhu. Naime, odjeća je napravljena od posebne tkanine koja upija znoj te se odmah suši i ne dolazi do raznih prehlada. Ja kad se oznojim, ne da smrdim toliko koliko sam mokar. Mislim za ove moje kratkoročne vožnje ne mislim kupovat opremu.... prvo to je skupa stvar.... ali opet zašto ne rade takvu odjeću za nas smrtnike koji se ne bavimo sportom, a želimo da nam odjeća bude ugodna i korisna. Šteta.... Sve jedno odjeća kod biciklista je jako dobra i kvalitetna, te smatram da su oni možda kod mene prvi na listi koji imaju kvalitetnu odjeću, ali dizajn im je malčice banana..... živio biciklizam.....dizajn prepustite nama.....

Nema komentara:

Objavi komentar

najzanimljivije