Pretraži postove moga bloga

Veliko otvorenje ''Atelier Elena'' u Osijeku

Poštovani čitatelji, čast mi vas je pozvati na otvorenje Salona unikatnih vjenčanica i haljina ''Atelier Elena'' u Osijeku, 23.12.2010. sa početkom u 18:00h. Vlasnica Gordana Novačić je dizajnerica unikatne odjeće, čiji sam rad imao prilike vidjeti na Etno Kreaciji Hrvatske u Vinkovcima. Definitivno preporučam da dođete na otvorenje, jer će samo za posjetitelje napraviti Modnu reviju, nakon koje vas čeka domjenak i proslava otvorenja.

Dođite u Gundulićevu 9 u Osijek i , vjerujte mi, nećete požaliti.


također da još naglasim jednu obavijest. Naša Gordana nudi svim kreatorima i umjetnicima, koji izrađuju unikatne odjevne predmete, prostor u svojem ateljeu, te nudi poslovnu suradnju i dolazi im u susret. Za detaljne informacije možete nazvati 091 56 99 422 .

Sretno Gordani, mi joj želimo sve najbolje, a budući da sam jako daleko, nažalost neću moći prisustvovati otvorenju, ali se nadamo da će te se javiti sa nekim kometarima i dojmovima sa revije...


MSbyMB




Nema komentara:

Objavi komentar

najzanimljivije