Pretraži postove moga bloga

Odjeća za PSE

Pa nebi ju tak obukao....U-Ž-A-S-S-S-S-S-S-S-!!!!!!
Dobio sam psa, lijepu mješanku koja se zove Bella, te sam jako sretan što imam tako divnog umiljatog psa koji ne laje, koji ne grize namještaj, koji je jednostavno - miran pas. Dođe većer, pa idemo u šetnju ( ujutro je buraz dežuran :) i tako šećemo stazom po Samoboru i vidim prizor od kojeg mi se sledi krv u žilama. Vidim psa obućenog u neku treni.... ma obućen je, uglavnom. Pas je prošao sam, i bio sam spreman izšamarat ženu koja je vlasnica prekrasnog i , napominjem, ABNORMALNO DLAKAVOG PSA. Očigledno nisam imao sreće jer je žena bila tko zna gdje. dal je bila prošla pored mene, a nisam vidio ženu.... ok, možda nije bila žena. Tko god da je OBUKAO psa, za mene je neuka i neinformirana osoba. Pa svi znamo da psi ne vole robu, dosta im je krzno koje ih grije, kaj će mu još i majica i hlaće. pa brate mili, napravite si djecu ili posvojite, to je danas in. Pa si onda oblaći djecu. Ali ne psa.... uh što me ovo uzrujalo, saaaamo se nadam da tu/tog vlasnicu/ka ne sretnem opet. Bit će mrtvih. Ali kaj nije logićno? Psećih krojaća ima na tone i muzu pare od vas ljudi koji želite imati obućenog psa. Pa kaj vam dođe? Daj mu rađe kupite neku bolju igraćku ili krevetić, ili možda bolju hranu?
Vi koji mate love da oblaćite psa odjećom, oćigledno imate višak para, pa trošite na gluposti. Pošaljite lovu nekome kome je potrebno, pa se malo spustite na zemlju. Ja sam krojač i mogu sašiti robu za bilo što. Al neću, jer nije prirodno da je pas obućen....

Toliko od mene :))) Volim Životinje :))))))

Nema komentara:

Objavi komentar

najzanimljivije