Pretraži postove moga bloga

Dizajner Tjedna: Ivan Mandžukić

Eto i za ovaj tjedan imam još jednog dizajnera, koji nam dolazi iz Berlina, a zove se Ivan Mandžukić, koji se krije iza imena modnog studija IVANMAN. Živi u Berlinu, gdje se i školovao u Berlinskoj Modnoj školi ESMOD. Nastupao je dva puta na Fashion Weeku u Berlinu, na Cro a Poretru u Zagrebu i mnogi drugi. Hobi su mu biciklizam,voli kuhati i voli raditi. Ne voli neiskrenost, umišljenost i netočnost, a od svega cijeni iskrenost, poštovanje, skromnost i vjernost. Dobio sam priliku da mu postavim par pitanja, ne koja sam dobio slijedeće odgovore, pa krenimo...

Zadnji nastup gdje si nastupao, a ja sam osobno prisustvovao bilo je na Cro a Porteru, naravno imao si i drugih nastupa i revija. Voliš li svoj posao? koliko si predan poslu?


Zadnji nastup je bio u Deutsche Bank u Berlinu u okviru jednog projekta pod naslovom Deutschland Land der Idee , projekt koji podržava mlade ljude koji imaju inovativne i kreativne ideje za promjene organizacije ovdašnjeg društva , te pružaju mogućnost mladima da te ideje konkretiziraju kako bi se mogle ako su uspješne utemelje pored tradicionanih postojećih.

naravno volim svoj posao... Za mene je modni dizajn jedan od najljepših kreativnih slobodnih poslova, dok je u procesnoj fazi nastajanja materjalizacije prototipa, ograničenja, problem sa realizacijom produkcije objekta za tržište plasiranja na tržište... Ali I ti problemi su interesantni I oni su dio tog cjelokupnog stvaralačkog procesa I naravno Bitni i obavezni....



Smatraš li sebe uspješnim dizajnerom?

Naravno........ smatram se uspješnim, inaće nebi radio taj posao, ali pokušavam da nebudem naporan i upadljiv... Želim ostati normalan...



Koje ti je najbolje iskustvo do sada, koje ćeš pamtiti do kraja života?

Ja živim intenzivno u sadašnjosti - danas je za mene sve novo i važno, mlad sam pa ne znam što ću cjeli život pamtiti, znam sigurno da je za mene bilo najvažnije da sam došao u Njemačku u Berlin, da imam mogucnost da ovdje živim i radim.


Tvoje kreacije su me jako zadivile na CaP-u. Odakle crpiš inspiraciju?

Inspiraciju crpim iz društveno kritičnih tema, koje se prisutne u društvu I prostoru u kojem živim .Tema moje zadnje kolekcije je bio talijanski režiser, pisac i slikar Pier Paolo Pasolini. koji je kod mene ostavio dojam, jer njegov stav je bio kritičan prema svojem, simbolično rečeno.
On je skidao ljude i pokazivao njihov nagi izgled, njihov stvarni karakter, te tako slikao portret drustva u kojem žive.
ja sam to pokušao transformirati u moje modne kreacije te sam svlačio ljude da pokazem kakvi su ,da bi im omogućio da se ponovo obuku, da ih obučem u nove oprave adekvatne njihom izgledu i poziciji u društvu. Inspiracija je bila iz filma Salo ili 120 dana Sodome....

planovi za budučnost?
Moj plan je samostalno raditi. Doduše, radim na tome od kad sam završio studij i mislim da dobro napredujem.

Mi ti držimo fige da uspiješ još više i hvala ti za razgovor.....

također Ivan dodaje da bi se u Hrvatskoj trebala više prezentirati moda, pogotovo mladi. Smatra da toga ima premalo u Hrvatskoj... zapravo ima kod nas takvih projekata. Modni ormar, Modna gušterica, Etnokracija Hrvatske... rade od naših dizajnera velike uspjehe, no dali ih ima dovoljno kod nas da bi se mladi iskazali? Slobodno komentirajte i sa zadovoljstvom slušam vaše mišljenje...


eto, hvala Ivanu, a njegov rad i trud možete pogledati na njegovoj Web stranici http://www.ivanman.de/

MSbyMB

Nema komentara:

Objavi komentar

najzanimljivije