Pretraži postove moga bloga

Dizajner Tjedna: Selma Berisalić


Da se ne držim samo Europe malo sam skočio preko bare do New Yorka i pronašao jednu umjetnicu koja oblači Coco Rocha, Rihannu, Fergie, Kristinu Sajko, Omahyra Mota i koja je nastupala, po brojnim revijama, koje ću staviti na kraju jer stvarno ih je bilo mnogo, a radi se o Selmi Berisalić koja se krije iza modnog branda Selma Starfinger. Nakon završenog školovanja u Berlinu na ESMOD-u, koja je bila među najboljim, preselila se u New York gdje je započela svoju karijeru. Ostavila me je bez daha svojim radom, a sada da više ne odugovlačim, evo vam razgovora sa Selmom kojeg sam sa ponosom odradio...





Velika mi je čast postavljati pitanja kreatorici koja svoj rad prezentira u Velikoj Jabuci :). Smatrate li se Uspješnom dizajnericom?


Uvijek sam bila posvecena umjetnosti i dizajnu kao necemu sto je vec samo od sebe dovoljno da me ucini sretnom dok se posvecujem njemu. Kada sam pocela studirati na Esmod-u, vec nakon 2 mjeseca smo imali prvi show za koji su svi studenti sa svih godina trebali napraviti kostim na odredjenu temu. Odlukom zirija sacinjenog od vaznih ljudi u njemackom svijetu mode i umjetnosti, moj kostim je osvojio prvo mjesto To je bila mozda moja najmanje znacajna nagrada, ali najbitnija, jer je tu sve pocelo (dobra kritika – uspjeh). Za svaku osobu uspjeh ima svoje individualno znacenje. Po mojoj definiciji uspjeha...uspjeh za mene znaci biti sretan sa onim sto si sebi izdizajnirao od vlastitog zivota...ja jesam uspjela.




Koji je to nastup bio najdraži, koji vam se usjekao u pamčenje?


Da bilo je puno revija i predstavljanja i uvijek je lijepo podijeliti svoj rad sa publikom. Mozda bi mogla izdvojiti Fashion Award u Berlinu, koji se desio vec nakon mog preseljenja iz Berlina u New York. Dakle, vec par mjeseci nisam bila u Berlinu i pri dolasku su me docekala poznata draga lica, a kasnije na show-u su se pojavili i moji prijatelji koje duze vrijeme nisam vidjela. Ponovan susret je bio prekrasan. Medjutim, isto tako je bilo zadovoljstvo i svaki drugi put, u svakom drugom gradu, sa drugim prijateljima.




tko su vam uzori?


Nemam uzore u zivotu. Ali postoje mnogi koje veoma postujem i cijenim kako kao osobe, tako i njihovo stvaralastvo. I od njih dobijam inspiraciju da ja svoj put kreiram ispravno.





Planovi za budućnost?


Imam visoke ciljeve, a planove pravim na kratak period, korak po korak. Do sada se desilo vise nego sto sam ocekivala, a nisam planirala. Tako da ostajem pri istom tempu. Bitno je samo raditi i stvarati, a ostalo dolazi samo po sebi



ja se od srca zahvaljujem Selmi na razgovoru, jer velika mi je čast upoznati tako odličnu umjetnicu avangarde...


e da ne zaboravim evo vam i popis njezine publikacije i rada....


knjiga Shapeshifters, Mercedes-Benz Magazine, WeAr Magazine, Vogue China…

Nagrade i aktivnosti: Esmod St.Catherine fashion show, Electrolux exhibition (Galeries Lafayette, Berlin), Ispo sajam (Munich), Hans Rosenthal Benefit Gala Show (ZDF TV Germany), Hempel Award (dobitnica exceptional price for excellent achievement award), European Fashion Award (finalista)…predstavljanje kolekcije Selma Starfinger SS11 u Berlinu, na Dubrovnik fashion week-u, New York-u i u Los Angelesu...


mislim da je nakon ovoga suvišno komentirati



MsByMb


Nema komentara:

Objavi komentar

najzanimljivije