Pretraži postove moga bloga

Maneken Tjedna: Marko Luka Pudina


Profesionalci znaju svoj posao, jedan od tih profesionalaca je i naš Marko Luka Pudina. Mladi maneken dolazi nam iz Karlovca i student je, zamislite sad:Viši ekonomist ugostiteljstva, trenutno student MBA-a specijalističkog studija u Karlovcu te student stručnog studija poduzetništva u Rijeci. Svaka čast, trebao sam ga pitati od kud mu toliko vremena. Ali valjda Marko zna. Radio je za Zaru editorijal sa Hojkom, Neckmodel 2010. gdje je bio finalist, Runway show na Hvaru sa nastupom za Tonia Rico, Dove Fasion.hr za Stjepana Čuku i drugo. Hobiji su razni, od čitanja knjiga, teretane, trčanja, slušanja glazbe. Za sebe kaže damu je tvrdoglavost i mana i vrlina, ali da je točan i samouvjeren. Za ljubavno stanje sam dobio odgovor da je stalno zaljubljen, pa što god da to značilo. Odvojio je vremena za moj blog, te sam mu postavio nekoliko pitanja.

Zadnje što sam osobno vidio bio je nastup na Dove fashion.hr -u. naravno bilo je tu i još nastupa.... dali se smatraš uspješnim manekenom?

Uspjeh je nešto što se nadograđuje, na čemu se radi. Naravno da svaki posao, uspješno odrađen, za mene predstavlja uspjeh, potiče me dalje i pokazuje mi da sam na pravom putu.


Najbolji nastup koji ti je ostao u sjećanju?

Ne mogu izdvojiti nijedan, pa iako to zvuči kao klišej, svaki od nastupa meni je donio nešto novo, od atmosfere, ljudi koje sam upoznao i s kojima sam radio, pa do razlika u nastupima. Bilo je tu revija, shootinga, showroom, video reklame.

Tko su ti uzori i koji su ti planovi za budučnost?

Ne bih konkretizirao uzora u tom smislu riječi, ali volim i pratim Lanvin, D&G, Burberry, Gucci. Od naših dizajnera volim neobičnost Marka Mitanovskog, futurističnost Stjepana Čuke, eleganciju i otmjenost dizajna meni dragog prijatelja Darka Lubitscha i nakit Damira Antolovića koji odiše posebnošću. Naravno tu je još cijela paleta dizajnera koje pratim i volim, a ono što je meni bitno jest naglasak na pristup u dizajnu kroz odnos prema modi i sofisticiranost izričaja inovativnošću. Iz svega ovoga moguće je profilirati moj pojam uzora.

Kakvo je tvoje razmišljanje o modi?

Temelj mog razmišljanja jest da ne postoji dobro ili loše u modi, već je sve stvar trenutka. Moda je umjetnost stvaranja kroz igru, svijet za sebe u kojem svatko može izraziti svoje najintimnije, najdublje misli, moda je svojevrstan dnevnik dizajnera, fotografa, vizažista prezentiran javnosti. Modu treba znati čitati.


Ima li nešto što nisam pitao a trebao sam?

Uvijek postoji nova prilika za intervju, a do tada će se iskristalizirati nova pitanja koja ovim našim razgovorom nisu obuhvaćena.



eto mi se zahvaljujemo Marku na ovom zanimljivom razgovoru, te se nadam da će ih biti i još ...

Nema komentara:

Objavi komentar

najzanimljivije